Bestanden aanleveren

Bij ons gaat het aanleveren van bestanden iets anders dan bij de meeste print-webshops. U levert uw bestanden pas aan nadat u betaald heeft omdat door onze optie variabel printen vaak zeer grote bestanden moeten worden upgeload.

Nadat u betaald heeft komt u vanzelf in de laatste stap van het bestelproces (Stap 5) waar u uw bestanden kunt aanleveren. Mocht u niet zeker zijn van het aanleveren van de bestanden, de technische specificaties voor ieder product staan beschreven op de aanleverspecificaties pagina. U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice! 

U kunt uw bestanden op twee verschillende manieren uploaden:

Bestanden uploaden in de laatste stap van het bestelproces

In de laatste stap (Stap 5) van het bestelproces kunt u per product uw bestanden uploaden en aangeven hoeveel keer u elk bestand geprint afgedrukt wilt hebben. Voor bestanden die groter zijn dan 100 MB adviseren wij gebruik te maken van WeTransfer:

 

 

Bestanden uploaden via WeTransfer 

Als uw bestanden groter dan 100 MB zijn kunt u de bestanden via WeTransfer uploaden. Klik hiervoor op de link in het bestelproces.

Handleiding bestanden aanleveren via WeTransfer

 

Bestanden uploaden nadat het uploadvenster is gesloten

Het kan soms voorkomen dat u uw browser per ongeluk sluit of dat u om een andere reden niet meer terecht kunt in het uploadvenster (Stap 5). U kunt dan heel eenvoudig uw bestanden versturen (bij voorkeur met WeTransfer) naar bestanden@printerpro.nl. 

Vergeet daarbij niet om uw naam, factuurnummer en extra bijzonderheden te vermelden! 

Bent u er niet zeker van of uw bestanden goed zijn aangekomen? U krijgt van ons altijd een melding zodra uw bestanden zijn gecontroleerd, zodat u weet dat alles goed gaat. 

 

klantenserviceklantbeoordelingen