Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over Printer Pro, verdeeld over verschillende categorieën.
Mocht uw vraag er niet bij staan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Algemeen

Ik heb mijn opdracht zo snel mogelijk nodig. Wat moet ik doen?

  • Kies voor onze spoed levertijd. Als u voor het laatste aanlevertijdstip van dat product besteld kunt u de bestelling dezelfde dag vanaf 16.30 afhalen of hij wordt de volgende dag bezorgd via PostNL. Heeft u uw bestelling nog sneller nodig, neem dan telefonisch contact op via 010-2810135.
  • Producten

    Het formaat van mijn ontwerp wijkt af van de keuzes in de webshop. Wat moet ik doen?

    Wanneer het formaat van uw ontwerp niet tussen de opties staat, kies dan het eerst volgende formaat waar het ontwerp binnen valt. Als u bijvoorbeeld een flyer wilt bestellen van 20 cm x 27 , kies dan voor het formaat A4 (21 cm x 29,7 cm).

    Ik wil mijn bestelling graag voor 16.30 ophalen. Is dit mogelijk?

    Heeft u uw bestelling eerder nodig dan 16.30, neem dan telefonisch contact met ons op via 010-2810135.

    Het aantal pagina's wat mijn boekje bevat staat niet bij de keuzes. Wat moet ik doen?

    Neem even telefonisch contact met ons op via 010-2810135. Wij berekenen het prijsverschil en laten je zien hoe je dit via onze webshop kunt bestellen.

    Bestanden aanleveren

    Waar kan ik mijn bestand uploaden?

    Na de "Betaal stap" in het bestelproces komt u in een scherm waar u uw bestanden kunt uploaden. Zijn uw bestanden erg groot of gaat er iets mis kunt u ze ook e-mailen of sturen via WeTransfer naar: Bestanden@PrinterPro.nl.

    Als wat voor bestand moet ik mijn ontwerp opslaan?

    U kunt uw bestand het beste opslaan als PDF of JPG. Wij hebben handleidingen op onze website staan hoe u makkelijk uw ontwerp opslaat als PDF.

    Betaling

    Kan ik ook op rekening bestellen?

    Op dit moment kunnen alleen zakelijke klanten bij ons op rekening bestellen.
    Neem telefonisch contact met ons op via 010-281 01 35 om de mogelijkheden te bespreken.

  • hoi
  • Kunnen jullie ook BTW naar het buitenland verleggen?

    Ja, dit is geen probleem. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 010-2810135, of stuur ons een e-mail naar info@printerpro.nl.

    Afhalen

    Wanneer ligt mijn bestelling klaar?

    Uw opdracht ligt klaar om 16.30 op de datum van de door u gekozen levertijd. Als wij de bestelling eerder gereed hebben zullen we dit via een email laten weten.

    Verzenden

    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij versturen onze pakketten via PostNL
    Posters rollen wij om een koker heen. Deze verpakken we in pakpapier waarna hij in een doos gaat. Deze doos is bedrukt met het PRINTERPRO.nl logo. Onze klein formaat producten verpakken wij in papier waarna ze worden verzonden in passende dozen. Hier wordt een sticker opgeplakt met het PRINTERPRO.nl logo. Bij uw bestelling voegen wij ook een pakbon toe waar de precieze bestelling op gespecificeerd staat. Wenst uw bestelling zonder PRINTERPRO.nl logo's en de pakbon met onze merknaam te ontvangen, dan kunt u tijdens het bestelproces in het opmerkingen vakje aangeven dat de opdracht BLANCO verzonden moet worden.

    Wat zijn de kosten voor het verzenden?

    Wij brengen geen kosten in rekening voor het verzenden van uw opdracht binnen Nederland. De enige uitzondering hier op zijn onze panelen. Deze kunnen niet met onze normale post service mee. De kosten hiervoor bedragen €35,- exclusief BTW. Bij opdrachten die naar het buitenland verzonden moeten worden brengen wij ook een extra bedrag in rekening.

    Kunnen jullie mijn bestelling ook blanco (zonder merknamen) versturen?

    Ja, dit is mogelijk. U kunt tijdens het bestelproces in het opmerkingen vakje aangeven dat de opdracht BLANCO verzonden moet worden.

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    U ontvangt uw opdracht op de datum van de door u gekozen levertijd. De dag daarvoor zullen wij u een email sturen met daarin de Track en Trace code van PostNL waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Ja. Wij kunnen uw bestelling naar elk gewenst land verzenden. Er wordt bij verzendingen naar het buitenland wel een meerprijs in rekening gebracht. Voor een aantal landen kunt u deze kosten terugvinden en betalen bij ons product "Extra opties". Dit product kunt u vinden onder het kopje "Zakelijk".